منتدي الملاك الطـــــــاهــــــــــر
                                           (نكت جامده اوي هتعجبك) 13401711
                                           (نكت جامده اوي هتعجبك) 13401711
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اسلامى ثقافى اجتماعى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
    المواضيع الأخيرة
    » الرقيه الشرعيه لعلاج السحر والعين والحسد والخوف والاكتئاب والوسواس للمعيقلى
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالسبت 05 سبتمبر 2020, 5:45 pm من طرف نورالقمر

» خطبة عرفات للدكتور محمد حسان
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 12 أغسطس 2020, 10:59 am من طرف قاهرة الاحزان

» السبيل الى النجاه للبشريه كلها
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 12 أغسطس 2020, 10:56 am من طرف دموع الليل الحزين

» هلى تعرف قدر النبى صلى الله عليه وسلم
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 12 أغسطس 2020, 10:50 am من طرف نورالقمر

» اجت ال2017 الحلم المفقود
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 08 يوليو 2020, 8:29 pm من طرف دموع الليل الحزين

» فلسطين فى القلب اجت ال 2018
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 08 يوليو 2020, 8:23 pm من طرف نورالقمر

» ابناء وبنات
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 08 يوليو 2020, 5:23 pm من طرف نورالامل

» طريقة حساب المواريث
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 08 يوليو 2020, 5:13 pm من طرف قاهرة الاحزان

»  الأدعية الجامعة لخيري الدنيا والآخرة
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 08 يوليو 2020, 4:59 pm من طرف دموع الليل الحزين

» مجموعة أدعيه مختاره
                                               (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأربعاء 08 يوليو 2020, 4:42 pm من طرف نورالقمر

ازرار التصفُّح
     البوابة
     الصفحة الرئيسية
     قائمة الاعضاء
     البيانات الشخصية
     س .و .ج
     ابحـث
    منتدى
    التبادل الاعلاني
    احداث منتدى مجاني

(نكت جامده اوي هتعجبك)

عصفورة الجنه
    بسمة أمل
    6 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    بسمة أمل

بسمة أمل

(نكت جامده اوي هتعجبك) Jb12915568671
    انثى

(نكت جامده اوي هتعجبك) Empty
    مُساهمةموضوع: (نكت جامده اوي هتعجبك)                                              (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالثلاثاء 18 يونيو 2013, 12:32 am

مرة واحد أهلاوى واثق في مراته جداً دخل البيت هو وواحد صاحبه. مراته حضرتلهم العشاء سمع صوت في البلكونه فتح لقى واحد غريب مستخبي في البلكونه. قالو أيه ده أنت مين؟ قالو بصراحه بقى أنا طيار وكنت راكب الطيارة في مهمة حربية والطيارة ولعت ونطيت وقعت عندك هنا في البلكونه. الزوج قاله: طيب يا كابتن حمد الله على السلامة ربنا معاكم. وسابه يمشي. قام صديق الراجل قال أيه ده أنت صدقته كده بسرعة. الزوج قاله أيوه ياعم مأنا لسه ماسك اتنين ضفادع بشرية في البانيو أمبارح شكلها عملية حربية جامدة قوي
    واحد اهلاوى بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلي قالتله هو أنت اشتريت عربية قاللها لا اشتريت زمارة.
    واحد أهلاوى راح لواحد بياع تليفزيونات بيسأله عندك تليفزيونات ملونة البياع قال له أيوه راح الاهلوى قايله أدينى واحد أصفر(أسمعلاوى يعنى)
    هلاوى ندل يبكي في جنازة سألوه تعرفه ؟ قال: لا بس سمعت ان البكاء يعذب الميت.
    ثلاثة أهلاويه الكوره لحست الكورة دماغهم المهم قاعدين في سهرة: الأول: أنا عندي فلوس أشتري بيها رونالدوو. الثاني: وأنا عندي فلوس أشتري بيها كاكا . الثالث: ومين قالكم إني هبعلكوا أصلالالالا
    مره عيل اهلاوى لقوه قاعد يعيط فى المدرسه المهم المدرس بيسئله بتعيط ليه يابنى قالهم أصلا ضربت الجرس لقيت واحد من الشرطه وواحد من الحرس
    اشترى رجل اهلاوى ثلاث برتقالات، قطع الأولى فوجدها متعفنة فرماها، قطع الثانية فوجدها متعفنة فرماها، فأطفى النور وقطع الثالثة وأكلها
    واحد أهلاوى قاعد مع مراته، فقال لها: أنا بحب فيتراك. قالت له: وأنا بحب رامي. قال لها: فيتراك دي مربى. فقالت له: ورامي ده عسل.
    واحد أهلاوى فافي وهو نازل من البيت أمه سألته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك أنا حر، نزل ووقف تاكسي فالسواق سأله على فين يا باشا؟ قاله يعني أنا مقولتش لأمي هقولك أنت!
    اتنين أهلاوى مساطيل الكوره لحست مخهم واحد بيقول للتانى : تصدق ان بوش جاى بكره قاله : و ايه يعنى علىِِ الطلاق الاهلى يغلبه
    المفتش كرومبو
    كنت ماشى انا وسحس رايحين أسكندريه نصيف
    سحس(الفريق الابيض بكره يروقنا فى اليوم الاسود)
    وسمعنا صوت عالى أوى وناس بتقول ألحقونا
    وبتصرخ وبتقول الكأس راح الكاس راح
    فطلعت جرى انا وسحس المساعد بتاعى على ستاد المكس
    لقينا جوزيه ولعبته عمالين يعيطوا ويقولوا راح راح راح راح
    خد كاسى وراح راح راح
    وكان فى 3 فرق موجوده هناك فريق الشرطه وفريق حرس الحدود وفريق الهلال السودانى مع انه مش من مصر
    ولما جيت اسئل فريق الشرطه قال انا مليش دعوه فى الكاس انا مروقهم فى الدورى يمان هاهاهاها
    ولما جيت اسئل فريق الحرس لقيته بيرتعش وبيقول انا ماعملتس حاجه وائل جمعه هو اللى انطرد
    ولما جيت أسئل الهلال السودانى
    قال انا مليش دعوه بالدورى بتاهكوا ده انا كنت بلعب انا وزول اخويا فى أفريقيا وغلبت 3 بس
    سحس معرفش مين اللى روق الاهلى وطلعه من الكاس بس انا عرفت ياله انت كمان لو عرفت
    أتصل عليا فى ستاد المكس وليت جايزه كبيره اوى
    ياله ياشباب
    عصفورة الجنه
    مشرف
    مشرف
    عصفورة الجنه

أوسمة العضو وسام التميز
    انثى

مُساهمةموضوع: رد: (نكت جامده اوي هتعجبك)                                              (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالثلاثاء 25 يونيو 2013, 12:19 am

هههههههههههههههههههههه
    جميلة اوى 
    تسلم ايدك جزاكى الله كل خير 
    عبد الرحمن
    مشرف
    مشرف
    عبد الرحمن

أوسمة العضو الحضور المتميز
    ذكر

مُساهمةموضوع: رد: (نكت جامده اوي هتعجبك)                                              (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالسبت 29 يونيو 2013, 4:17 pm

ههههههههههههههههههههههههه
    نكت جميلة اوى
    تسلم ايدك
    همس القلوب

همس القلوب

أوسمة العضو عضو فعال
    انثى

مُساهمةموضوع: رد: (نكت جامده اوي هتعجبك)                                              (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأحد 30 يونيو 2013, 8:48 pm

بجد حاوة اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي
    جزاك الله خيرا
    عصفورة المنتدى

عصفورة المنتدى

أوسمة العضو وسام العضو النشيط
    انثى

مُساهمةموضوع: رد: (نكت جامده اوي هتعجبك)                                              (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالسبت 13 يوليو 2013, 9:42 pm

هههههههههههههههههههههه
    جميلة اوى
    تسلم ايدك جزاكى الله كل خير
    نورالامل

نورالامل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: (نكت جامده اوي هتعجبك)                                              (نكت جامده اوي هتعجبك) Icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 12:01 am

هههههههههههههههههههه

جميله قوى

تسلمى

(نكت جامده اوي هتعجبك)
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » اكلات حورية المطبخ جامده اخر حاجة وان شاء الله متجددة..ارجو التثبيت